پیشرفت فیزیکی شهرک صنعتی سدید مثال زدنی است

در ایامی که میزان میل و رغبت با تولید، اشتغال و کارآفرینی بسیار کم شده و بسیار از مردم در جای جای دنیا در سودا یافتن راه‌هایی برای رفتن یک شبه‌ی ره صدساله هستند؛ جوانانی از دلِ همین مرز و بوم (ایران اسلامی) به پا خواسته‌اند که با همت بلندشان و عرم راسخشان توانسته‌اند به گونه‌ای مسیر پیشرفت، موفقت و کامیابی را هموار و محکم کنند که نه تنها تولید و کارآفرینی را رنگ و بویی تازه بخشیده‌اند، بلکه حقیقتا ره صد ساله‌ را به صورت کاملا چشم‌گیری کوتاه و ساده نموده‌اند.

از همین رو است که امروز آن جوانانِ با همت شهرکی (شهرک صنعتی سدید) را پایه‌گذاری کرده‌اند که در عرض کمتر از چندماه بیابانی خشک را به جولانگاهی برای تولیدکنندگان پویا و کارآفرینانی دغدغه‌مند بدل کرده است.
و امروز شهرک صنعتی سدید توانسته است بیش از 50 واحد تولیدی را در دل خود جای دهد و بدین‌وسیله چندصد جوان را به صورت مستقیم و غیرمستقیم در مسیر تولید ملی شاغل نماید.

و این در حالی است که این بستر بسیار مناسب برای تولید و اشتغال، تنها کمتر از 6 درصدش به بهره‌برداری رسیده است و آینده‌ای بسیار نزدیک بیش از 900 واحد تولیدی را در دل خود جای خواهد داد و چندده هزار نفر را به طور مستقیم و غیرمستقیم روانه‌ی بازار کار نماید.