واحدهای تولیدی جدید در شهرک صنعتی سدید، قدمی نو برای پویایی هر چه بیشتر شهرک

مهندس محمدرضا مظفری، عضو هیئت مدیره ی شهرک صنعتی سدید صبح امروز خبر از شروع به تکمیل تعدادی واحد صنعتی جدید در این شهرک داد و گفت: با نظر به استقبال جوانان از شهرک صنعتی سدید و موقعیت کم نظیر این شهرک، به زودی با تکمیل واحدهای تولیدی جدید، 12 واحد دیگر به جمع صنایع این شهرک افزوده خواهد شد.

 

معرفی کارگاه های در دست احداث

ایشان ادامه داد: قرار است در میان واحدهای در دست تکمیل، صنایعی همچون تولید حلوا ارده، آسیاب و بسته بندی آرد و نخودچی، تولید آجر با طرح های سنتی، تولید انواع پلاستیک، تولید کیت آزمایش برای دام و طیور، چاپ بر روی انواع کارتن، کاغذ و ...، تولید آرماتورهای بسته شده و آماده ی قالب بندی و غیره به زودی آغاز به کار کنند.

 


در ضمن صنایع مذکور بنا به وضعیت و شرایط تولیدی شان در زون های شیمیایی، غذایی، نوین، فلزی و ... قرار گرفته اند، که به فراخور تعداد هر واحد در زون ها، روند پیاده سازی کارگاه ها در قالب مشترک سازی و همسان سازی صورت می گیرد تا هزینه های اجرای کارگاه ها برای جوانان تا حد امکان تقلیل یابد.

 

روند پیشرفت احداث کارگاه ها

این عضو شهرک سدید از وضعیت پیشرفت پروژه های مذکور گفت و تکمیل کرد: در حال حاضر اسکلت تعدادی از کارگاه ها ساخته شده و آماده ی نصب می باشند، فونداسیون تعدادی از کارگاه ها نیز ریخته شده و هم اکنون در حال مدل سازی سازه می باشند، در تعدادی دیگر نیز آرماتور بسته شده و آماده ی قالب بندی می باشند.

گفتنی است قرار است در سال جدید این واحدها به بهره برداری رسیده و به فراخور تعداد تقاضای جوانان جهت راه اندازی تولیدی یا صنعت جدید نیز، بر میزان احداث کارگاه ها افزوده شود.