شرکت دانش بنیان فراسوی ابعاد آسمان خیال

انیمیشن سازی
ساخت انواع انیمیشن های متناسب برای کودکان

یکی از شرکت های دانش بنیانی که در شهرک صنعتی سدید وجود دارد و میتوان گفت یکی از موفق ترین شرکت ها در حوزه ی هنری و انیمیشن سازی کشور می باشد شرکت فراسوی ابعاد آسمان خیال می باشد.

موسسه فرهنگی هنری فراسوی ابعاد با نام اولیه خانه انیمیشن کرمان ( خاک) در سال 1384 در کانون فرهنگی هنری مسجد الرضا واقع در خیابان حافظ کرمان شروع به فعالیت نمود. خانه انیمیشن کرمان در جهت استعدادیابی و آموزش افراد علاقه مند و مستعد در حوزه انیمیشن راه اندازی گردید. فعالیت های آموزشی  و کارگاهی خانه انیمیشن تا سال  1388 ادامه یافت و در آن سال اعضای خانه تصمیم به حرکت جدی و کار به صورت حرفه ای در حوزه انیمیشن گرفتند که این تصمیم منجر به تاسیس شرکت فراسوی ابعاد گردید. این مجموعه در سال 1394 موفق به اخذ مجوز موسسه فرهنگی هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گردید و از سال  1396 نیز موفق به اخذ مجوز  دانش بنیان شد و تا به امروز در حوزه انیمیشن با همراهی جمعی از جوانان متخصص و هنرمند مشغول فعالیت میباشد.

بزرگترین هدف موسسه فراسوی ابعاد تولید انیمیشن های سینمایی با استانداردهای روز دنیا برای مخاطبین ایرانی و بین الملی میباشد که چند سالی است قدم در این عرصه گذاشته است. یکی دیگر از اهداف مهم این مجموعه تولید محتوای ایرانی اسلامی برای مخاطبین خود است ، همچنین استعداد یابی و جذب افراد مستعد و اشتغال زایی نیز از اهداف دیگر این موسسه میباشد.

حوزه فعالیت

تولید انیمیشن های سه بعدی و دو بعدی ، ساخت تیزر، انجام پروژه های گرافیکی و تصویر سازی، انجام پروژه های جلوه های ویژه ی رایانه ای، طراحی محصولات فرهنگی مانند عروسک و....

بخشی از محصولات تولید شده میتوان به:

انیمیشن نیمه بلند «بچه های حماسه» با موضوع دفاع مقدس

انیمیشن «جشن مداد رنگی ها» با موضوع عفاف و حجاب

انیمیشن «روسری سارا کوچولو» با موضوع عفاف و حجاب

انیمیشن «تیک تاک»

سریال انیمیشن «سربازان خفن بین الملل (ATO)»

انیمیشن های «گزینه های روی میز» و «جایزه ایرانی اوباما»

انیمیشن «بیشه»

انیمیشن سینمایی «لوپتو» (در حال اکران)

سریال انیمیشن «جزیره قلدرها»

انیمیشن کوتاه صلوات

اشاره نمود.