حضور جناب آقای شهرکی مدیر کل فنی حرفه‌ای استان کرمان در شهرک صنعتی سدید

بازدید
بررسی انعقاد تفاهمنامه همکاری بین شهرک صنعتی سدید و سازمان فنی حرفه‌ای استان

روز پنجشنبه مورخ  1402/04/15 جناب آقای شهرکی مدیرکل سازمان فنی حرفه ای استان کرمان  با تیم همراه از این شهرک بازدید به عمل آوردند. در این بازدید جناب آقای مهندس امیری مسئول اداری شهرک صحبت‌هایی را در خصوص شرایط کلی این شهرک و نحوه حمایت شهرک از واحدهای صنعتی  و دانش بنیان بیان داشتند. ایشان گفتند: شهرک صنعتی سدید توانسته است بستر بسیار مناسبی را در خصوص واحدهای دانش بنیان و فناور ایجاد کند و با حمایت از این مدل کسب و کار، رونق بسیاری به این واحد ها ببخشد.

در ادامه جناب آقای مهندس شهرکی ضمن عرض خدا قوت و خسته نباشید گفتند: شهرک می‌تواند فضای مناسبی جهت حضور کارآموزان و کارآفرینان فنی حرفه‌ای باشد.ایشان بیان کردند شهرک صنعتی سدید می‌تواند با عقد تفاهمنامه مشترکی بین سازمان فنی حرفه‌ای استان و شهرک فضایی را جهت حضور کارآموزان آموزش دیده که می‌خواهند وارد فضای بازار کار شوند را ایجاد کند. ایشان در ادامه گفتند: برگزاری دوره‌های فنی حرفه‌ای برای اعضای شهرک و همچنین ایجاد بستر حضور شهرک در این سازمان به عنوان ارزیاب دوره‌های آموزشی و نیروهای کار می‌تواند از مفاد دیگر این تفاهمنامه باشد.

در آخر هم قرار شد پیش‌نویس این تفاهمنامه بین شهرک و سازمان فنی حرفه‌ای رد و بدل تا هرچه سریع‌تر این اقدام مشترک صورت پذیرد.