سرمایه گذاری در شهرک صنعتی سدید

شهرک
.

 

استفاده از اقلام سرمایه‌ای همچون زمین برای سرمایه‌گذاری، یکی از روش‌های محبوب برای افزایش دارایی و ایجاد درآمد پایدار است، این نوع سرمایه‌گذاری می‌تواند شامل خرید زمین‌های کشاورزی، زمین‌های مسکونی، تجاری یا صنعتی باشد.


سرمایه‌گذاری بر روی زمین‌های صنعتی می‌تواند مزایای متعددی به همراه داشته باشد که در ادامه به برخی از این مزایا اشاره خواهیم کرد؛

1. بازدهی بالا: زمین‌های صنعتی معمولاً به دلیل تقاضای زیاد برای ایجاد فضاهای تولیدی ، می‌توانند بازدهی بسیار خوبی را برای سرمایه‌گذاران به ارمغان بیاورند.

2. پایداری درآمد: اجاره ‌دادن زمین‌های صنعتی به شرکت‌ها و کارخانه‌ها هم منبع درآمد پایداری ایجاد می‌کند، ضمن اینکه قراردادهای اجاره معمولاً بلندمدت هستند و این امر به ثبات مالی هم کمک می‌کند.


3. رشد اقتصادی: با توجه به رشد صنایع و نیاز به فضاهای تولیدی، ارزش زمین‌های صنعتی در طول زمان معمولاً افزایش می‌یابد. این امر به سرمایه‌گذاران کمک می‌کند تا شاهد رشد حاصل از ارزش افزوده دارایی خود بهره‌مند شوند.

4. معافیت‌های مالیاتی: در برخی کشورها، سرمایه‌گذاری در زمین‌های صنعتی ممکن است مشمول معافیت‌های مالیاتی یا تسهیلات ویژه‌ای باشد که به کاهش هزینه‌ها می‌انجامد.

حال با این اوصاف مشهود است که تنها با داشتن قطعه‌ای کوچک از زمین در یک نقطه صنعتی نه تنها می‌شود، سبب رشد تولید شد بلکه می‌توان از افزایش درآمد و دارایی خود مطمئن بود.

 

امروز شهرک صنعتی سدید توانسته است این امکان را برای سرمایه گزاران محترم نیز ایجاد کند که بتوانند با خرید زمین از شهرک، سوله‌ای صنعتی را احداث کرده و این سوله را به اجاره واحدهای تولیدی دهند و از ارزش افزوده آن بهره ببرند.

 

خرید زمین از شهرک صنعتی سدید چه مزایائی دارد و اینکه چه عاملی آن را از دیگر عرصه‌ها متمایز می‌کند را در زیر شرح خواهیم داد؛


1-تقاضای زیاد برای اجاره سوله، توسط واحدهای تولیدی، به دلیل نزدیکی به شهر.

 

در حال اجاره ماهانه یک سوله 500 متری ماهانه 40 میلیون تومان می باشد که در مقایسه با آپارتمان، مغازه و... در وضعیت بهتری است.


2-ساخت سوله‌هایی با دیوار اشتراکی و کاهش قابل توجه هزینه‌های ساخت آن.


3-صدور پروانه ساخت و ساز، نظارت، پایانکار و... توسط شهرک و بدون نیاز مراجعه به شهرداری، نظام مهندسی و... انجام می‌گیرد.


4-بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که طی سال‌های گذشته، درصد افزایش قیمت زمین‌های شهرک، بیش از زمین‌های داخل شهر بوده و می تواند این روند ادامه‌دار باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیش‌تر با شماره تماس 09130695258 تماس حاصل فرمایند.