انعقاد تفاهم نامه همکاری شهرک صنعتی سدید با دانشگاه شهید باهنر کرمان

تفاهم نامه
بازدید حسین اکبری فرد در جهت عقد تفاهم نامه با شهرک صنعتی سدید

👈👈👈بازدید رئیس محترم دانشگاه شهید باهنر کرمان، جناب آقای دکتر حسین اکبری فرد از شهرک صنعتی سدید
 در این بازدید دکتر حسین اکبری‌فرد رئیس دانشگاه، دکتر قاسم محمدی‌نژاد معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و دکتر وحید میرزایی مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی حضور داشتند.

دکتر حسین اکبری‌فرد رئیس دانشگاه معین استان گفت: شهرک صنعتی سدید در راستای تولیدات دانش‌بنیان و در جهت رفع مشکلات اقتصادی نقش بسزایی دارد.

وی افزود:با وجود جوانان خوش‌فکر و علاقمند با ایده‌ها و افکار جدید می‌توان تا اندازه زیادی در جهت رتبه ارتقاء استان گام برداشت.

دکتر اکبری‌فرد خاطرنشان کرد: امیدواریم با ایجاد همکاری و استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه و اساتید مجرب و دانشجویان، شاهد رفع موانع و هموارتر شدن راه تعامل علم و صنعت در جامعه باشیم.

لازم به ذکر است: در حاشیه این بازدید تفاهم‌نامه همکاری به نمایندگی دکتر حسین اکبری فرد رئیس دانشگاه و مهندس ایمان دهقان به عنوان مدیر عامل شهرک صنعتی سدید و سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان کرمان به نمایندگی رضا خواجه حسنی مدیر سازمان بسیج در 10 ماده  به مدت اعتبار5 سال به امضا رسید.

این تفاهم‌ نامه با موضوعات: هدایت تخصصی سرمایه انسانی در راستای توانمندسازی نیروی انسانی جریان علم و فناوری انقلاب اسلامی و ارتقاء بهره‌وری حداکثری سرمایه انسانی متخصص در راستای حل مسائل و نیازهای فناورانه حال و آینده نظام اسلامی، تشکیل هسته‌‎های رشد به منظور انجام پروژه های رشدی و ایجاد بستر جهت ورود ظرفیت های دانشگاهی در عرصه تحقیقات صنعتی بر اساس اولویت های علم و فناوری استان، دانشگاه، شهرک و سازمان بسیج علمی و توسعه زیرساخت نوآوری و ایجاد شبکه ارتباطی با نهاد های علمی تاثیر گذار منطقه ای، مطابق با اولویت‌ها و سیاست‌های طرفین منعقد شد.