بازدید کادر اجرایی شهرک صنعتی سدید از شرکت بهیار صنعت اصفهان

بازدید بهیار صنعت
حضور در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان جهت بازدید از شرکت بهیار صنعت سپاهان

روز چهارشنبه مورخ 1401/10/28 تیم اجرایی شهرک صنعتی سدید از مجموعه بهیار صنعت اصفهان واقع در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان دیدن به عمل آوردند.

در این بازدید علاوه بر دیدن محصولات و دستگاه های تولید شده در این شرکت با اعضا این شرکت در خصوص زیرساخت های مورد نیاز واحد های دانش بنیان صحبت به عمل آمد.

پس از آن با تولید انواع تخت های الکتریکال بستری، CCU، ICU و اتاق عمل، تولید اولین چراغ LED اتاق عمل و اولین تخت C-ARM و... محصول آن است.
در ادامه با ابر پروژه ساخت یکی از پیشرفته ترین دستگاه های پزشکی یعنی دستگاه شتاب‌دهنده خطی (رادیوتراپی) که در درمان سرطان مورد استفاده قرار می گیرد، مطرح شدد
در نهایت...

فکر کردن به حوزه هایی مثل تصفیه پساب و رشد فکری و انسانی شرکت از حدود 30 نفر به 500 نفر از جمله نتایج تلاش های علمی و عملی در مسیر ساخت شتاب‌دهنده است. در همین سالها واحدهای تحقیق و توسعه در زمینه مکانیک، مواد، برق ، پردازش تصویر، بیوتکنولوژی و ... در شرکت فعال شد و زمینه برای حضور و پیوند افراد مختلفی را رقم زد تا شرکت بتواند به برکت مسیری که در آن قدم گذاشته و نیروهایی که حیات خود را در این عرصه پیدا کرده اند، قدم در راه آینده بگذارد.