حضور شرکت های موفق در استان جهت پشتیباتی از شرکت های شهرک صنعتی سدید

خدمات کسب و کار
ایجاد خدمات کسب و کار توسط شهرک صنعتی سدید

شهرک صنعتی سدید با دعوت از شرکت های موفق  در استان توانست خدماتی را تحت عنوان خدمات کسب و کار در شهرک ایجاد کرده و در پشتیبانی از واحد های مستقر در شهرک گام بلندی را بردارد.

این خدمات که شامل 4 حوزه:

1- حوزه تامین منابع مالی

 این حوزه شامل دریافت تسهیلات و وام های دولتی بسیار خوب که هم کمک دولتی را به همراه داشته و هم بازپرداخت بلند مدت با بهره کم را به همراه دارند.

شرکتی که در این حوزه فعالیت می‌کند شرکت مادر تخصصی پارسیان افرا است.

فرایند کاری در این حوزه به این شکل است که: واحد تولیدی با مراجعه به این شرکت درخواست خود را اعلام کرده و این شرکت بررسی می کند که آیا این واحد تولیدی شرایط دریافت وام را دارد یا ندارد در صورتی که شرایط دریافت وام را داشته باشد قرارداد بستهمی شود و به ازای مبلغی که دریافت میکند وام را برای واحد تولیدی دریافت می کند.

2- حوزه دریافت مجوزات:

این حوزه شامل دریافت تمامی مجوزات مورد نیازی که واحدهای تولیدی دارند می باشد شرکتی که در این حوزه فعالیت می‌کند شرکت هادیان توسعه فردا است.

 توضیح مختصری که در این زمینه وجود دارد این است که واحدهای تولیدی برای اینکه بتوانند محصولی تولید کرده و در بازار به فروش برسانند نیازمند بسیاری مجوزات از قبیل جواز تاسیس، پروانه بهره برداری، سیب سلامت، استاندارد و ... می باشد.

 این شرکت در ازای مبلغی که دریافتی مجوزاتی را که واحد تولیدی نیاز دارد، دریافت کرده و  واحد تولیدی فقط باید مدارک خود را در اختیار این شرکت قرار داده و هیچ وقت دیگری را صرف نمیکند.

 ۳- بازاریابی و بازارسازی

 یکی از اصلی‌ترین مسائلی که برای واحدهای تولیدی وجود دارد فروش محصول تولید شده می باشد یعنی تا زمانی که فروشی اتفاق نیافتد درآمدی وجود نخواهد داشت.

 شرکت ره پویان پیشرو کارمانیا با مشاوره های بازاریابی و فروش و همچنین اتصال واحدهای تولیدی به بازارهای بزرگ و ورود در بخش صادرات در جهت حل مشکلات فروش واحد ها قدم برداشته و کمک شایانی را می تواند داشته باشد

 ۴- تامین نیروی انسانی

 امروزه تامین نیروی انسانی یکی از پرچالش ترین قسمت ها برای واحدهای تولیدی شده است و شرکت ها برای تامین نیروی کار خود دچار مشکلات فراوانی هستند.

شرکت کاریابی کاوشگران شرق با توجه با تفاهم نامه ای که با شهرک صنعتی سدید بسته است باید نیروهای مجرب و توانمند را شناسایی کرده و مصاحبه بگیرد و برای واحدهای تولیدی بفرستد و در ازای هر نیرویی که در کارگاه مشغول کار میشود مبلغی را دریافت نمایند.

 این خدمات که مهم ترین و اساسی ترین مشکلات واحد های صنعتی را پوشش می دهد می تواند بسیاری از وقت و هزینه واحد تولیدی را کاهش داده و کمک شایانی به تولید کننده شود.