شرکت دانش بنیان داناژن پژوهان کارمانیا

داناژن
ارائه خدمات متمرکز، تخصصی و استاندارد آزمایشگاهی به دانشجویان

همه ی ما یک عمر را صرف تلاش برای یادگیری بیشتر در مورد خود می کنیم، اما تجربه، به تنهایی همیشه راه حلی برای نیازهای منحصر به فرد ما نمی باشد. خوشبختانه، DNA می تواند تصویری از ویژگی های جسمی، ذهنی و اجتماعی ارائه دهد.
دانستن بیشتر در مورد DNA به شما کمک می کند تا سبک زندگی خود را مطابق با آنچه برای شما مناسب تر است تنظیم کنید و به طور بالقوه آینده خود را از نو برنامه ریزی کنید، آزمایش ژنتیک ابزاری مهم در مراقبت‌های بهداشتی است که می‌تواند اطلاعات زیادی در مورد بدن شما در اختیارتان قرار دهد. دانستن پروفایل ژنتیکی می تواند برای سلامت شما مزیت های فراوانی داشته باشد، این اطلاعات می تواند به متخصصان بهداشتی، مانند متخصصان تغذیه، پزشکان و مربیان کمک کند احتمال اشتباه در خصوص تشخیص در مورد شما را به حداقل برساند.

شرکت دانش بنیان داناژن پژوهان کارمانیا با مدیریت سرکار خانم دانایی با هدف طراحی و تولید فرآورده‌های زیستی،ارائه خدمات متمرکز، تخصصی و استاندارد آزمایشگاهی به دانشجویان، اعضای هیئت علمی، دانشگاه‌ها، صنایع و پژوهشگران در جهت رشد و شکوفایی امر پژوهش، دی‌ماه سال 1392 به ثبت رسید و در فروردین سال 1393 در جهت تحقق این امر و ارائه خدمات مربوطه فعالیت خود را آغاز نمود.

این شرکت مفتخر است به عنوان اولین شرکت خصوصی استان کرمان، عضو قطعی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی شده و امکان استفاده اعضای هیئت علمی، افراد حقیقی، شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان را از اعتبار پژوهشی شبکه فراهم سازد.همچنین شرکت مجوز سمتا(شرکت‌های دانش بنیان مورد تایید وزارت دفاع)را دریافت نموده است.

تلفن تماس 09133977423