نظر آقای موحد رئیس کل دادگستری کرمان

شهرک صنعتی سدید
نظر آقای موحد در مورد شهرک صنعتی سدید

شهرک صنعتی سدید یک الگوی کامل اقتصاد مقاومتی است

یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان اظهار کرد: شهرک صنعتی سدید سند گویایی است از توانایی و خلاقیت جمعی از جوانان مؤمن که با توکل به خداوند متعال و اراده جمعی و با بهره‌گیری از حداقل امکانات مادی توانستند یک الگوی کامل اقتصاد مقاومتی را پیاده و محصولات مختلفی را تولید و وارد بازار کنند.

وی تصریح کرد: مهم این است که این جوانان توقعی ندارند؛ صرفا انتظارشان این است که دیگران مانع توسعه و رشدشان نشوند و به آنها فرصت داده شود که ابتکارات و توانایی‌هایشان را به اثبات برسانند.

 رئیس کل دادگستری استان کرمان بیان داشت: حقیقتا اهتمام آنان قابل ستایش بوده و نکته مهم دیگری که در فعالیت آنها مشهود است این است که تلاش وافری دارند که محصولات‌شان دانش‌بنیان باشد و به همین منظور پارک علم و صنعت را راه‌اندازی کردند، بنابراین همه مدیران وظیفه دارند که از این جوانان مسجدی حمایت و موانع پیش روی آنها را برطرف سازند.

وی خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک شکل‌گیری یک الگوی تولیدی صنعتی را شاهد خواهیم بود و ستاد حمایت قضایی دادگستری استان کرمان از اقتصاد مقاومتی، خود را موظف می‌داند که حمایت همه‌جانبه از این قبیل اقدامات را به‌عمل آورد.