شرکت کیش اسپارک

دوربین مداربسته
تولید دوربین مدار بسته

امنیت در تمام حوزه های زندگی و در قبال تمام مسایلی که جان و مال افراد را تهدید میکنند امری بسیار مهم و غیر قابل انکار است.این اهمیت، هم در فضاهای مسکونی و هم در محیط های تجاری و… کاملا قابل درک است.این درست جایی است که اهمیت نصب دوربین مدار بسته رخ می نماید.

مهم‌ترین وظیفه دوربین‌های مدار بسته حفظ امنیت و کنترل اتفاقات مکانی است که در آن نصب می‌شوند. با این حال، دوربین‌های مدار بسته در هر مکانی با منظوری متفاوت نصب می‌شود. مثلا در یک بانک برای جلوگیری از سرقت و در یک منطقه شکاری حفاظت شده برای حفاظت از گونه‌های در حال انقراض؛ ممکن است دوربین مدار بسته نصب شود.
امروزه دوربین‌های مدار بسته در انواع مکان‌ها و کاربردهای مختلف استفاده می‌شوند از جمله در صنایع، مکان‌های عمومی نظیر پارک‌ها و فروشگاه‌ها، استادیوم‌ها و مکان های امنیتی و نظامی و…

از مزایای دوربین مدار بسته میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

افزایش بهره وری

 محافظت از اطلاعات

 جلوگیری از سرقت

 ساده سازی عملیات                   

 آرامش خاطر

 ترساندن مجرمین

یکی از واحد های فعالی که در شهرک صنعتی سدید فعالیت می کند شرکت کیش اسپارک با مدیریت آقای محمودی است که در حال تولید دوربین های مداربسته پیشرفته و دوربین کنترل سرعت می باشد.

این واحد در سال 1399 فعالیت خود را آغاز کرده و درحال حاظر یکی از موفق ترین شرکت ها در زمینه ساخت دوربین های مداربسته می باشد.

تلفن تماس:09134928878